Lek & Bus

Inatt sov Birk jätte dåligt, han var så ledsen och ville inte ligga själv, han fick ligga hos oss men han är ju som en propeller :/ tillslut fick pappsen honom att somna i sin säng men det tog inte lång stund innan han vakna igen, då gick jag in och bädda ner oss i Ellas gamla säng som är 150cm lång typ, efter ca 1 timme somna lilla älsklingen och jag, men han vakna tillofrån för att se om ja va kvar, vid 6.30 vakna jag och hade såååå ont i kroppen :/ jag flytta över Birk i spjälsängen och sen dök ja ner breve min stora älskling :) Ella vakna några ggr oxå men somna om fort.
När alla vaknat bestämde vi oss för att ta en tur till Lek & Bus Landet i Örebro :) Kusinen Hampus var hos morfar så han fick oxå följa med.
Jättekul hade dom, Klättra, studsa, lek i bollhav och rutschkana :)
Efter det blev det 50 års kalas i Degerfors.
Fredriks moster Annika var det som fyllde år.
Där bjöd dom på smörgåstårta, gräddtårta med jordgubbar och kakor :)
Trevligt!!

På hemvägen hämtade jag nya mössor till barnen hos Lilla Hjärtat, jättefina!!

Nu blir det Lejonkungen, chipp&dipp, smågodis och ett glas vin! Myyyyys!

Imöra blir det Naturdiet igen...
Denna vecka -2,5kg


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback