Utseende?

Just nu ser jag mej som den absolut fulaste, jag har annars varit ganska nöjd.
Mitt självförtroende är i botten, när ja tatuerade mej kändes de lite bättre, men nu har jag inte ens råd med det.
Depressionen bara stiger och nu är jag allt som jag inte vill vara...
.
*Tjock
*Blek
*finnig
*hängbröst
*sen alla dessa bristningar
-Det kan lixom inte bli värre nu...
.
Jag verkligen hatar mej själv!!
.
Jag vill så gärna göra nåt åt det men jag orkar inte, jag ger upp hela tiden.
Jag tänker bara på att göra massa operationer, som jag aldrig kommer ha råd med....och aldrig våga göra, för tänk om jag är en utav dom som de går riktigt illa för, ja kanske blir fulare, ja kanske dör, eller så blir de helt perfekt... de vet man aldrig förens efteråt...
-Såhär känner jag mej just nu, sexigt?? näää, inte ett dugg...↑
-jag för 4-5år sedan...↑ nu skulle jag aldrig visa mig i bikini.. :/
.
Jag ska börja gå på samtal för att kanske kunna acceptera mej själv, min förändring eller vad man nu ska säga.
Jag har det egentligen så jävla bra, har verkligen världens bästa Fredrik och två helt underbara ungar och jag älskar alla tre.. men ändå stör jag mej hela tiden på hur jag ser ut, varför ska just jag bli så ful efter att ha fått barn?? jag har kompisar som de inte syns på, varför är de så olika? Ja, ja är avundsjuk!
Jag tror att bara mitt självförtroende blir bra igen så blir resten oxå bra, för enligt mej är det där problemet sitter, mitt självförtoende..
Jag vill vara fin, jag vill känna mig fin, lite iaf..

Kommentarer
Postat av: Caroline- Mamma till Olivia och Rasmus

Jag förstår precis hur du känner. Jag känner mig som världens fulaste nu efter två barn, visst jag har ju gått ner mycket i vikt men jag skulle aldrig visa mig i bikini igen. Inte med de här hängbrösten,bristningarna och all lös hud på magen.Visst blir man svartsjuk på kompisarna som det inte ens syns på att de har varit gravida,det är så orättvist. Det är så att jag vill spy när jag ser mig själv i spegeln.

Tycker att det är väldigt starkt av dig att ta beslutet att gå och prata med någon.

Tänk på att du har två helt underbara barn som inte skulle finnas om det inte var för dig:)

Även om vi inte känner varandra så finns jag här om du vill prata med någon som kan förstå dina känslor för din kropp.

Lycka till

2011-05-02 @ 11:43:05
URL: http://silo.blogg.se/

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback