iphone och klänning!

Min iphone har kommit, de gick fort...jag beställde den i torsdags och den kom idag så jag ska hämta den sen ikväll när Fredrik kommit hem =)
Spännande!!
.
Fick även hem en klänning som jag beställt till Ella, hade ju beställt av en kompis men tyget som jag älskar har dom gjort om så jag fick leta efter någon som hade den "gamla" färgen kvar.
Jag lyckades hitta en tjej som hade precis så de räckte till en klänning =)
Jättefin blev den ♥ är sååå nöjd!
Nu hoppas jag bara på att jag ska få byta min filt mot en i samma färg..
Sån otur att dom skulle ändra färgen på just det tyget ja gilla, men nu har ja nästan allt i den rätta färgen, bara filten kvar.
.
Emma och Linnéa har varit här en stund, Birk och Linnéa har busat massor =)
Så kul att träffas lite, måste vi göra oftare.
Blir babycafé på torsdag.
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback