Urinsten

Min lilla älskling Sigge har fått urinsten så han ska opereras på torsdag ♥
Jag är såklart jätte orolig!!
Men det är en jätte duktig veterinär som ska göra det.
.
Birk börjar bli frisk, sååå skönt!
Han sover och äter bra igen =)
.
Vi har kollat klart på TRE KRONOR, fy vilket dåligt slut det är, poooff så är alla borta och serien är slut.. och fy vad vidrig den där Sten Frisk är...haha
.
Idag ska jag förhoppningsvis hämta allt jag beställt av SuperNova, är sååå nyfiken =)
Nu ska jag göra mig iordning, jag låg i sängen till kl. 11 idag (tack älskling!!!) och nu är klockan 13 och jag sitter fortfarande i morgonrocken (fast jag har duschat iaf) så nu ska jag klä på mig, sen blir de en iskaffe =)
.
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback