Söndag

Helg och hela familjen är hemma! Jag längtar så förbannat efter dessa helger och tänker att nu ska vi göra nåt kul, lyckliga familjen på äventyr och bus..MEN! Så blir det aldrig. Fredrik tränar och spelar dator hela helgerna, gnäller att allt är dyrt och då blir jag sur och grinig och bara sitter och deppar, är väldigt trött också, timmarna springer iväg och jag börjar längta till nästa helg för då kanske vi gör nåt kul..,men antagligen inte. 

Har lovat mig själv att bli en gladare och roligare mamma, för barnen är det absolut bästa som finns i mitt liv <3 

Nu ska vi packa väskan och snart åka på simskola och sen blir det kvällsmat på Max med bästa vänner <3 



Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback