Storasyster

I Tisdags kväll (29 maj) fick Ella en lillasyster hos sin pappa :) en liten Wilma tror jag att dom sagt att det blir men är väl inte helt bestämt, Ella gillar det inte, hon säger Isa, haha..
Jättekul för Ella, nu har hon både en lillebror och en lillasyster.
.
Min syrra är ju oxå gravid och dom hade Isa som namnförslag men nu väntar dom en kille så vi får se vad han ska heta, han ska komma i Oktober är det tänkt :)
Mycket bebisar i år!!
jag blir ju lite sugen men ändå inte, det är ju så underbart med en nyfödd men just nu skulle jag nog inte orka, för ska vi ha en till är dt typ dax att sätta igång NU! tror inte jag vill det, men vi får se vad som händer längre fram.. dock hatar jag att vara gravid, det är mysigt till en början men sen är det bara jobbigt tycker jag och den där förlossningen, pjuu! men jag är ändå tacksam som haft det smidigt, både Ella och Birk har ju kommit ut fort och utan bedövning..
*
I måndags fyllde även Sigge 6år!
Grattis älskade lilla vovve ♥

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback