jobbelijobb...

Snart åker jag iväg på jobbpass nr. 5 och sen är jag ledig i nästan en vecka =) vissa har det bra.., alltså jag ;P
Dock börjar jag bli ganska trött på mitt jobb, det är så himlans negativt där jämt och det trivs inte jag med, dax att börja söka aktivt ett nytt roligt jobb =) eller roligare än det jag har iaf..
.
* idag (tisdag) jobb 12-20
* onsdag: dejt med Annzo & Thor, fixa naglarna, dejt med Carro & Uffe
* torsdag: prova linser på specsavers, personalmöte
* fredag: Ella åker till papi igen (veckorna går alldeles för fort)
* lördag: då är det nåt typ av strandkalas nere vid näset/badhuset som vi tänkte åka ner på om vädret är ok!
* söndag: ja då var det visst inget planerat :)
.
kram på er!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback