Birk 2år

Idag 25 juni fyller våran lilla älskling Birk 2 år! Grattis älskade unge!!
I Lördsgs hade vi kalas och det var jättekul, vi grilla korv och käka tårta :)
Han fick:

*pool + tillbehör
*piano
*hink & spade
*memory spel
*filmer
*hockey mål & klubbor
*star wars svärd
*kläder
*cykelhjälm
*vattenpistoler
*traktor
*godis mm..
= nöjd kille ;)

Sen ska vi göra om hans rum :)

Idag fyller även Zedric 4år och Fredriks morfar fyller 75år :) min kusin och hans tjej väntar barn nr2 och är beräknade tills imorgon tror jag, men vem vet, han kanske tittar ut idag ;) hihi

Lyckad födelsedag för lille Birk, nu är det bara att ladda om för nästa, min lilla tjej fyller ju 4år om 10 dagar (5juli) och jag fyller 25år 14juli.., mycket kalas blir det ;) sen bröllop 11 augusti!! Jag längtar!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback