BH

Åh shit vad glad jag är!
Jag har suktat efter en bh ett tag, som vore supernice att ha på bröllopet, då vill man ju inte sätta på sig en enkel ful bh utan lite sexigt under måste de allt vara (tycker jag) men nätbutiken hade bara denna kvar i 85B då det var 2011 års modell.
Jag mejlade och fråga om dom kunde få hem i större storlek men svaret var först nej...
nån dag senare ringde jag och fråga igen och fråga vilket märke det var så jag kunde googla om den fanns hos nån annan, då hamnade jag på leverantörens hemsida och där står det (på polska) att den finns tillgänglig!
Jag slängde mig på luren IGEN! och ringde butiken så nu finns den bh:n hos dom igen, bara för min skull ♥
Vilken service! beställde även en svart och matchande trosor =)
Jag har hittat ett annat märke oxå som finns på ebay.. behåar lär ju behöva ändå ;) hihi..
.
om lite mer än 2 månader är jag FRU.., det känns underbart!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback