Shopping!

Igår åkte jag och Birk till Degerfors och hämta mormor och sen vidare till Ikea och Marieberg.
På Ikea köpte jag 12 buketter som var buntade med rosa satinband! Vadå lyckat liksom, till bröllopet! Rea var det med, 19kr st.. Köpte 12 små vaser också 5kr st..
Sen köpte jag ett doftande blockljus och en blomvas! :) och kaffemuggar och kökshandukar!
På Lågprismagasinet köpte jag en duk, duschkräm och en rosa ficklampa till Ella.
Sen åkte vi till Marieberg och där köpte jag lite kläder med röda lappar, på vissa plagg var det även gula lappar och dom var bättre än dom röda :) men vi hann bara gå i några affärer för jag skulle hämta Ellabus :) tur det för annars hade det blivit dyrare.
Det är så underbart att ha alla hemma!
Älskar min familj..

Jag har även fått en kaffebryggare av min babe så nu slipper ni dricka snabbkaffe ;)


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback