tAKiDA & Renegade Five

Nu har jag sett TVÅ bra band samma vecka!
Torsdag 5 April såg vi tAKiDA spela på Conventum i Örebro, så jävla bra!! Robbans röst är ju bara så sjukt underbar!
Köpte med oss ett par t-shirts till Birk, en t-shirt till Fredrik och ett linne till mig, jag fick även ett par trosor ;)
Grymt var det och jag längtar tills nästa gång!
På Lördagen när jag var på jobbet så kollade jag min mejl och fick se detta!!!!
Jag hade vunnit en dejt med bandet, fri enté till releasefesten och en signerad skiva!!
Jahopp, jag skulle ju jobba dagen efter men vafaaan detta kan man ju inte missa så jag åkte iväg!
Så jävla kul var det!
Fest med bandet backstage, mycket prat och skratt..
(mindre kul dagen efter måste jag erkänna)
Fick med mig massa fint hem, 2 kepsar, en mössa, en t-shirt, cd-skivor och en superskön tröja!
Dock hann jag bara se dom spela 2 låtar eftersom dom spelade så sent och jag var ju tvungen att vara lite vuxen och åka hem och sova.
Tusen tack R5 för en rolig kväll =)
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback