Nya bröst

Äntligen!
Igår, måndag 16 april gjorde jag min operation.
Ett bröstlyft+implantat.
Det kosta massa pengar men tror fan det är värt varenda öre, tror dom blir skitsnygga! Fast just nu ser dom ut som två strutar och är svullna..ONT har jag!
Jag låg vaken nästan under hela op och babbla massa skit, haha! Tokigt.. Jag fick hundra nålstick kändes det som och jag kände hur han drog och sket i mig.. Lite otäckt.
Operationen tog ca 2,5 timme.
Nu ska jag byta tejp var 14e dag i 3 månader så dom hinner precis läka innan bröllopet :) vilken tur! :)
Dock så har jag jätteont i ryggen :/ har ju ändå 1kg tuttar nu ;) hoppas det släpper, får träna upp ryggen när jag får träna igen.
Världens bästa sambo har tagit semester nu så att jag bara kan vila första veckan <3
Nu ska jag ta en citodon och gå och lägga mig!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback