jobbhelg!

Ja nu är det dax för jobbhelg, jag både älskar och hatar dessa.
.
Positivt: jag tjänar dubbelt så mycket
Negativt: Jag ser inte barnen förens på Söndag :/
Jag lämna dom kl. 11 på dagis, imorgon ska dom vara hos morfar och sen åker Ella till sin pappa..
.
Jag har hunnit nätshoppa lite nu under min egentid här hemma, blev lite till Sigge.
Då var det dax för jobbhelg!
Jag både hatar och älskar denna helg..
jag får väldigt bra betalt men jag träffar inte barnen förens på Söndag, eller Ella ser jag inte förens nästa Fredag :/
Det suger!
.
Jag har haft lite egen tid nu då jag lämna barnen på dagis kl. 11
Tänkte ju städa men jag fastnade här :/
Det blev lite nätshopping...till Sigge!
.
snygg han ska bli ;) hihi

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback