TV

Igår satt vi och titta på tv (som vanligt) sen kolla ja runt lite i rummet och tänkte att vi har det ju faktiskt väldigt fint här, MEN, sen svarta teven och den svarta soundbaren passar inte riktigt in...haha!
Jag frågade min käre sambo om vi inte kunde köpa ny tv sen såsmåningom.. (jag tror han jublade lite smått inombords) haha
.
Helst så skulle jag vilja ha förra årets Samsung ue46c6715 VIT
men den största är 46" och det tycker sambon är för litet, vi har idag 50"
Det finns även ett passande ljudsystem till detta...SNYGGT!
Sen har vi även funderat på en PS51D8005 SILVER
Detta är då 51" men den finns även i 65" men den blir på tok för dyr.. jag kommer aldrig betala 30 tusen för en jävla tv.. haha...
Det finns även ett matchande ljudsysten även till denna..
Men det är väl inget vi ska köpa just nu, måste ju sälja det vi har oxå.. :)
Vi har en 50" plasma tv från Samsung, vet inte vad modellen heter.. det börjar på PS50B..sen kan ja inte riktigt se vad står.. haha
sen har vi en soundbar med blu-ray från samsung.

Kommentarer
Postat av: ida

Hejsan! Vad kul! Kan skicka över en prislista till dig över mail. Skicka ett mail till mig bara så jag får din adress [email protected].

/ida

2011-11-06 @ 16:26:08
URL: http://iidazor.blogg.se/
Postat av: Maja

Milo´s Ed Hardy väska beställde jag från ellos.se .

Kostar strax under 500-lappen så det var perfekt :)

2011-11-10 @ 22:12:12
URL: http://dorismaja.blogg.se/
Postat av: naddie.

hej! du hade frågat om en morgonrock med stjärnor på min blogg... den kommer från ellos och jag tror jag köpte den på nersänkt pris förra julen! lycka till med och hitta en liknande :) kram

2011-11-11 @ 09:20:46
URL: http://naddiegoespublic.se

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback