Saknar

Imorse ringde klockan 5:50 "gäääääsp" alla sov sött, jag hade inte sovit bra alls, för det första hade nog Ella sovit på dagis så hon slog inte igen sina blå förens 23:30!!! Sen imorse åkte dom till morfar med Fredrik och dit kom Ellas pappa sen så jag hann inte säga hej då :/ guu vad jag saknar henne!
Längtar till Fredag!
.
Det är så underbart när vi sitter och grejar med nåt, pratar, myser och sen helt plötsligt säger Ella "jag älskar dig mamma" vi säger det varje dag men det är så härligt när hon bara säger det, när det kommer direkt ifrån hjärtat, åh vilken lycka!
.
Nu ska jag sova, jobb imöra igen :)
.

-ps: glöm inte att ställa om klockan inatt ;)
.


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback