Renovering ála lekrum :)

Nästa projekt var ju Birks rum... MEN, bara sådär så börjar jag nu med lekrummet då det är det tråkigaste rummet vi har, fast det borde vara det roligaste :)
Så nu ska jag måla den svarta fondväggen VIT och sen har jag beställt en väggdekoration i tyg, hoppas bara den är lika fin i verkligheten.
Sen ska min bästa få leka snickare och fixa ihop en typ av soffa/säng så att jag kan göra iordning en myshörna :)
Jag beställde detta från Jotex..
Hoppas detta blir fint :)
Men det värsta av allt är ju att när jag får en idé så ska allt ske NU och inte om 4 veckor så om inte hjärtat får tummen ur och bygger nåt så har jag en pland B, att köpa en Schäslong =) men då gäller det att hitta en svinbillig!
Sen är det dax för prinsesn rum, vet ju vilken tapet o allt, nu ska det bara inhandlas :)
KUUUUL!!!
.
Är dyngsugen på en jacka från H&M oxå.. ska försöka sälja min svarta jacka så att jag måste köpa denna nya fina...hihi
Den är ROSA :)
Frågan är ju storleken, 40 sitter tajt som fan, 42 sitter bra men armarna blir väldigt långa.
Nu ska jag köpa träningskort på Nya Träningslagret så jag kanske kan komma i den där 40? ;)
För nu Jävlar kör vi!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback