Ny vän

Ja, idag fick jag besök av en tjej och hennes gullige son:) jag ramlade in på hennes blogg för länge sen och sen har vi pratat lite på fejjan.
Vi bestämde oss för att ta en promenad och dricka lite te, hur trevligt som helst! En supergullig, snäll tjej som jag gärna träffar igen :)
Birk visade tydligt att alla saker var hans, stackars lille Milo fick inte leka med nåt, men han verka nöjd ändå :)
Lite senare fick jag besök av min kusin Åsa och hennes barn, kul! :)
.
Nu ikväll har jag och min stora älskling kollat på Kär & Galen, haha! Skitbra ju!
Jag både grina och skratta.. Ujuj..
Sen blev det ett bad och nu har vi dykt ner i sängen.. Natt natt!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback