1a advent

Idag har det gått i 200 hela dagen, först tänkte jag gå upp svintidigtmen då Ella vakna 6:30 av att hon kissat i sängen, men jag orka inte så jag gick upp 8:30 när Birk vakna :)
Då skulle vi mysa med frukost och tända ett ljus men då hittar jag inga kronljus!! Det fick bli ett vanligt ljus men jag förklarade för Ella så gott jag kunde med att vi ska tända ett nytt ljus varje söndag fram till jul :)
.
Fredrik åkte till jobbet vid 10 och jag hade tänkt greja lite men mina små älsklingar bara bråkade..., om ALLT! Syskonkärlek kallas väl det?
Nåväl, vi åkte till Degerfors för att träffa tomten då jag bara läst att han skulle vara där, men det var riktigt dåligt :/ vi åkte till Karlskoga, Ellas farmor och faster var med oss också :) trevligt!
På torget visades lucia kandidaterna och när vi stog där fick vi syn på TOMTEN!! Vi sprang dit och pratade med honom :) sen tog vi en fika innan vi åkte hem.
Jag råkade köpa mig ett par skor också.. :)
Synd bara att vi missade häst och vagn, Ella såg fram emot det :/
.
Dagen gick fort iaf.
Nu blir det sova, jobb imöra!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback