Tattoo-sugen!!

Jaaaa!!, nu är jag tattoo-sugen så in iiiii...
Fasiken att man ska vara så fattig, nu har jag ju tiden att göra det, sen när jag jobbar ska de tajma med Emil (tatueraren) och att jag är ledig och att fredrik är ledig.. men de löser sig nog..
Sen kommer jag alltid få ha långärmat på jobbet, vi får ju egentligen inte vara tatuerade och piercade, eller vi måste dölja det isf..
Tur att det är svinkallt där jämt då, haha!
.
Jag ska göra en fenix fågel som börjar på ryggen och fortsätter ner mot armen, sen en rosett vid handleden, sen blir de lite mer körsbärsblommor och sen mörk bakgrund..
Snyggt som faaaan kommer de bli!
.
Sen är de dax för nästa arm.... ;)

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback