jobbig natt

Igår kväll ställde vi in Ellas säng i vårat sovrum eftersom att hon jämt vaknar och vill sova hos mig, hon somna sött i sin säng och sov hela natten :)
MEN.... Då vakna Birk istället, han som alltid annars sover så bra, han vakna flera gånger och var jätte ledsen, de gick inte att lägga om honom i sin säng så han fick lägga sig i våran säng, han skulle helst ligga PÅ mig, och han rulla runt och sparka och såfort ja flytta på mig vakna han så Fredrik gick ner på soffan så han fick sova, han skulle ju jobba idag..
Guu va ja e less på att vara trött jämt, ungarna måste tycka att ja e astråkig som bara sitter o gäspar..
.
Har haft besök av morsan och pappas fru.
Birk blev typ livrädd, var ju ett tag sen han såg sin mormor.
Han har blivit så himla blyg, undrar hur de ska gå med dagis sen?
.
Vi har även börjat kolla på en till bil, hur vi nu ska ha råd med det vet ja inte riktigt men vi får dra in på nåt annat.
Måste ju ha en till nu när jag ska börja jobba.
men de blir en bil för typ 5.oookr bara..
.
de blir nog bra..
Snart kommer världens bästa sambo hem iaf..
gött de!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback