Hus No4 party!!

Igår hade jag ett Hus No4 party.....-det kom 4 pers! dåligt tycker jag, är så störande med folk som säger ja och sen två timmar innnan det börjar skickar dom sms att dom inte kan..., SUCK!
vi hade trevligt iaf, jag hade bakat cupcakes, gott gott!
(här sitter ja o gnäller över min vikt och i nästa sekund trycker ja i mej godis och kakor, illa va!?)
Jag köpte iaf en vit ganska stor text att ha på väggen i v-rummet (H O M E) sen ska jag även ha en text ( LYCKA) över soffan.
-Frågan e bara... vit eller svart text?? det sitter ett vitt stort hjärta där med.
Beslutsångest....
.
Idag har jag varit borta vid Laxgårdarna, hemma hos Alexandra och lilla Lea, Emma och Linnéa var där oxå, jätte kul att träffas!! Vi åt lite Pizza, barnen busa och vi prata om allt möjligt! =)
.
Jag tänkte försöka börja träna lite hemma.
* Sit-ups
* Hoppa hopprep
* Rocka rockring
* Promenader
* sen kan ja ju dra på lite bra musik och "dansa" till...hihi
ska kanske köpa lite vikter oxå (hantlar, vikter att sätta på benen osv,..) nån som vet vart man köper sånt billigt??
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback