Bokat klipptid

Idag har jag bokat klipptid till mig och Birk!
Var meningen att bara Birk skulle få en tid, men när man ändå ska dit så why not!
Ska bli spännande att se om hon kan klippa honom, vore ju bra.
Ella har inte varit hos frisören än, henne har jag ju faktiskt kunnat klippa själv, de blir ju inte världsbäst men de får allt duga.
Sen var hon ganska sen med att få hår..
.
Idag fick jag även fadderbeviset från min vän så jag har ringt kyrkan, det visade sig att hon aldrig funnits med i deras papper att hon varit fadder så de fanns ingen att stryka, haha! de va ju bra de då..
Så nu ska jag bara få hem ett brev som jag kan ge till Kathleen.., känns bra att båda har samma gudmor, jag har faktiskt haft lite ågren över de, eller just att ja inte va så nöjd med den första.
Är ju normalt att bli glad över en sån sak och inte tycka det är jobbigt lixom..
men men, nu e de ju bra =)
.
Idag skulle jag och Ann-Sofie ta en tur till Öppna Förskolan på baggängen, men just idag var det stängt! så typiskt, haha! ja o min otur..ja jisses..
Men vi fick oss en skön promenad iaf, Birk somna i vagnen så Thor fick leka själv med alla leksaker när vi kom in, hihi..
Sen vakna han strax efter att dom gått, då börja han leka och sen lät de som att han gick runt och ropade på Ella, tror han saknar sin storasyster väldigt mycket..
Hoppas de går fort så att de blir Fredag snart ♥
Saknar min lilla prinsessa..
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback