Ullared och hallå där tand no. 1

Oj, nu var det ett tag sedan jag bloggade, vvi har ju inget internet inkopplat utan vi surfar just nu med hjälp av Fredriks iphone.
Igår var jag, syrran och Kathleen till Ullared =) så kul!
Jag köpte massa kläder till barnen, lite kläder till mig, kallingar till Fredrik (de va allt han fick då jag tyckte det var riktigt dåligt på herravdelningen nu), lampfötter, dukar, lite leksaker, gardiner, gardinstång, krukor..osv..
Vi höll dock på att missa bussen hem....inte bra! - men vi kom med hem som tur va! =)
.
Birk hade varit väldigt ledsen men annars hade allt gått bra, när ja kom hem såg min lille kille jätte hängig ut och han kändes varm, nästan 38 i feber och jag känner i munnen på honom och Hallåååå där tanden!! =) inte konstigt att lilla fisen har de jobbigt.. mitt lilla hjärta. ♥
.
Vi trivs sjukt bra i vårat fina hus, de kan inte bli bättre!
Älsklingen har börjat bygga på sin efterlängtade bastu, dröjer inte förens den är klar =)
.
Jag tänkte köpa mig en vårjacka men vet inte vilken färg...i need your help..!
vilken jacka skulle passa mig allra bäst?
.
Sen har vi även varit till veterinären med Sigge.
Det visade sig att han har Urinvägsinfektion
1300kr kostade det besöket.
Hoppas han blir frisk nu ♥
.
Jag köpte mej en jättefin taklampa att ha över matsalsbordet....sååå fint!!
Har beställt en till lampskärm oxå i samma serie. =)
.
Nu kommer snart gubben hem med pizza, då blir de mys framför tv:n en stund, ska bli gött..
ska bara sätta upp en gardin i Ellas rum, är på tiden att får en :) köpte en vit/rosa rutik hissgardin i Ullared till henne, hoppas de blir bra :)
.
.
Första gången Birk åker pulka ↓
.

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att läsa att ni trivs så bra!

Jag tycker den vita/ljugrå jackan passar dig bäst ;)

Hoppas vi kan ses snart!

Puss och Kram

Maja

2011-03-22 @ 17:53:27
URL: http://marianadotcom,blogspot.com

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback