Bastubyggar´n

Mitt stora hjärta har ju äntligen börjat bygga på sin efterlängtade bastu =)
Den skulle vara klar till hösten var tanken så han skulle bara börja lite smått i förra veckan men schvisss så nu är den nästan klar =) hihi
Han är effektiv den där Fredrik Hjalmarsson ♥
Det blir så himla bra!
.
Birk är sjuk....IGEN!
Fast nu är det nog pga tänderna, han är jätte snorig, bajsnödig och gnällig...förutom de så mår han bra =)
Han äter lite dåligt men mår man inte helt 100 så är de kanske inte så konstigt.
Jag blir orolig iaf, men har fått lite tips av bvc som ja ska prova =)
.
Jag ska göra mig iordning nu, sen ska vi ta en snabbis ner till stan för Fredrik ska prova ett par göörsnygga jeans som ja hitta igår, tror han kommer bli riktigt läcker i dom...
.
Efter de ska vi åka till Örebro för Fredrik ska ha lampor till bastun, sen ska vi vidare till västerås för att köpa en liten söt skinnsoffa till Ella (hoppas hon vill använda den) Den är iaf hur söt som helst, väldigt liten så det är nog bara två små barnrumpor som får plats i den men eftersom att hon nu ska få våran sovrums-tv i sitt rum så ville jag ha nåt mysigt hon kan sitta i.. =)
.
Lägger ut lite bilder sen..
jag säljer lite barnkläder, lampa, skor mm... kolla HÄR

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback