Träna!

Jag känner mej väldigt taggad och sugen på att börja träna, tror det skulle göra mej väldigt gott :)
egen tid + att ge mig själv en snyggare och hälsosammare kropp.
Idag är nog första dagen jag sitter i ett par jeans och inte känner att miljoner valkar trillar över.
Skön känsla, och den ska bli bättre :)
Ska strax ge min lilla hjälte lite vällning och sen ut på en PW medans han sover i vagnen.
.
I eftermiddag ska Ella hämtas i Loka, hennes faster gifter sig idag, kul kul =)
Även min vän Jenny gifter sig idag, riktigt häftigt, grattis! ♥
Längtar tills jag får vara bruden med den vita fina klänningen, bridezilla varning!! haha..
Men det får allt vänta lite, det är ju så fruktansvärt dyrt och sen vill jag få ordning på kroppen lite, sen vill jag att Birk ska vara lite större så vi kan lämna bort han på kvällen...
Nog om det..
Idag fyller min allra bästa vän Kathleen år!
Grattis grattis till världens bästa!!
29år!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback