Midsommar & Birk 1år!

Igår fyllde våran älskade lille Birk 1år ♥
Han föddes på midsommarafton kl. 13.27, vi skulle precis åka till Lunedet för att fira midsommar där men de bleb BB ist ;) men i år hann vi dit ;) hihi..
Vi var där en liten stund och Ella lekte med Alicia, Zedric, Amanda och Neo i nya riddarborgen som dom byggt där, även nya gungor :)
Sen hade dom ponnyridning och det tyckte Ella var jättekul :)
2 gånger fick hon rida.
Sen åkte vi till morfar i stugan, där fick vi massa god mat :)
.
Igår hade Birk sin första födelsedag och sitt första kalas :)
Tyvärr hade nästan alla avbokat men hans trogne vän Thor kom och kusinerna Amande & Neo kom, var nog lite tokigt att ha kalas dagen efter midsommar (folk e bortresta eller bakfulla) hehe..
Men vi kör ett kalas på Lördag 2 juli oxå, då har vi slagit ihop Birk, Ella och mitt eget då vi alla tre fyller i juni/juli..
Då får äntligen Ella sina paket som hon tjatar så om, jisses amalia vad hon längtar! :) Hon var väldigt avundsjuk igår och var väldigt ledsen och sur, som tur var fick hon ett paket av kusinerna och även från Thor så då vart hon gladare :)
.
Utav oss fick Birk en sittsäck och en ritplatta.
Sen fick han 500kr av gammelmorfar
bondgård med massa roliga ljud av Thor
Sen fick han en liten bondgård av Amanda och Neo (det var Amandas 1års present som hon hade fått av Fredrik, hon ville så gärna ge den till Birk, jättesött tycker jag) ♥
.
Ella fick en målarbok och en pusselbok av Amanda och Neo
en Hello Kitty barbie av Thor :)
.
Jag bakade en tårta för första gången i mitt liv, blev väl ok!
Birk gilla den iaf ;)
.
Min familj är det bästa som någonsin hänt mig, Älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback