Sommar?

Vart är sommaren?
Det är Juli månad och då ska det väl vara sol och 30+ ute.....right?
Sen är jag lite smått nere över att börja jobba, känns som att jag och Fredrik aldrig kommer ses ;( tur att jag inte jobbar heltid iaf..
Men samtidigt är jag väldigt glad över att börja jobba då det blir mer cash in!
Jag älskar ju att shoppa så då går pengarna åt ;) haha
.
Idag fick vi trevligt besök av Johanna & Miranda, vi fikade lite, barnen gick ut och plockade smultron och sen in och degade lite med modell lera :)
När Birk vaknar tar vi en promenad bort till Kathleen..
Sen är klockan förhoppningsvis sju så att älsklingen kan få komma hem ♥

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback