Sandybell

Jag har länge tänkt köpa alla Sandybell filmer, men dragit ut på det då det kanske inte är prio ett att lägga pengarna på.
Men så idag kom ja bara på att jag hade ju sett filmerna på OnOff och Fredrik berätta häromdan att dom kursat!
Jag skyndar mig in på deras sida....filmerna e slut!!
Neeeej!!
Jag ringer Fredrik och är helt förkrossad typ...
Nu kommer jag aldrig kunna köpa dom...
Men, eftersom jag var så arg och ledsen på mig själv så vill ju han göra allt för att göra mig glad igen så han lyckades få tag i alla filmerna utom en!
Tack tack älskling!
-Nån som har Sandybell 10 att sälja? original eller kopia spelar ingen roll..

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback