Presenter

Mina barn och jag har ju fyllt år :)
Tänkte berätta lite vad vi fått i present..
.
BIRK
.
Sittkudde, ritplatta, bondgård, trehjuling, tavla, kläder, traktorer, flygplan, pengar mm..
.
ELLA
.
Ritplatta, filmer, kläder, docka, sparkcykel, dockvagga + bäddset + vällingflaskor, mjukisdjur, tavla, barbie, baddräkt, grill, käpphäst, dockstol, godis, målarbok, barbie, modell lera, Hello Kitty servis, pärlset mm..
JAG
.
"Presentkort" på tatuering, jag ska få min fenixfågel betald :)
Pandora smycke "Hönan" (den skulle symbolisera fenixfågeln) hehe
blommor
Presentkort på Knopp (ska få göra en soldusch)
Presentkort på Lindex (200kr)
Prydnads krona
.
Mycket kalas, mycket tårta, mycket god mat även..
Tack!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback