Onsdagsklubben med brudarna!

Igår blev det fest, herregud vad roligt det va!
Älskling jobba till 19 så när han kom hem drog jag till Hotell Krey där förfesten va :)
Vi käka lite smörgåstårta och drack massa gött.
Sen strax efter 22 åkte vi till statt (fri entré före 23) hehe..
Vi röjde!
Det blev många glas vin, många cider och några drinkar....nån för mycket..
Sen kunde jag inte hålla mig borta från ciggen heller...
Jag ringer självklart hem och väcker Fredrik kl. 2 och berättar att jag kommer strax hem, ska bara köpa kebab! haha... snällt va!?
Jag kommer hem och möter världens bästa pojkvän i dörren, kramas och pussas, skönt att vara hemma =)
Sen käka ja, det var riktigt gott, köpte från Citygrillen, mums!..
.
Fint väder hade vi oxå...kanon kul kväll!!
Tack tjejer!!
Detta måste vi göra om!..
.
Idag mår jag skit!
Fyyy...tur att Fredrik börja jobba 12 så jag fick sova lite längre.. :)

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback