1 JULI

Imorgon är det kalas för Birk & Ella (och lite för mig)
Synd att så många avbokar i sista stund, blir så jävla trött på det, först frågar man när det passar "nä men vi kan typ jämt så säg en dag" vi bestämmer en dag/tid men hälften bangar och vill komma en annan dag så vi får ha hundra småkalas!, de som jag ville slippa..
Men iaf..
Idag ska jag baka lite och handla, ska ju bjuda på Kycklingpaj, sallad och bröd imorgon, och tårta såklart! =)
Ella längtar efter alla paket, så himla härligt att höra när hon pratar om det, lilla hjärtat ♥
Kommer bli en lyckad dag!
.
-kom precis på att jag inte har gjort nåt gipsavtryck av Birks hand ännu, det gjorde jag på Ellas 1-årsdag så jag hade ju tänkt göra lika med Birk men det glömdes bort, hade bett Fredrik köpa en sån ram, en likadan som Ella har, Ella har en vit men han köpte en blå till Birk och nu finns dom inte kvar så jag kan inte byta... Fan att man inte kan be om en sån liten sak utan att det blir fel, men jag får måla =) Har ju tänkt att ställa dom breve varandra och då vill jag att dom ska se likadana ut..
.
Har köpt en klänning till Ella som hon ska ha imorgon..
.
Birk ska ha en skjorta :)
som jag tyvärr inte har bild på..
.
Birk har även varit med i tidningen :)

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback