OnePiece påväg...

I Torsdags beställde min babe en till OnePiece till mig, en lila.. =) Den är lite tunnare än den ja har nu.
Älskar min OnePiece, så jädrans skön!
Fick 70% rabatt på den så med frakt betala vi 566:-
Tack Älskling!! Den kommer nog om ca 1 vecka.
Kathleen, Putte och barnen va här i torsdags och käka lite mat, dom firade Fredrik som fyllt 30år =) jätte trevligt hade vi..
Jag hade gjort vitlöksmarinerad och barbequemarinerad fläskfilé i ugn, potatisgratäng, färsta champinjoner och färsk sparris och bea-sås såklart ;)
Sen drack vi lite skumpa!
Han fick en slagborr, alltid bra att ha!
Sen har han fått 600:- i presentkort på K-rauta av syrran & Micka, Pappa & G-B, ett litet bidrag till bastun som ska byggas ;)
Vi har ju köpt oss ett promenadband som ja tänkte gå på minst 30min varje dag, skitbra ju!
Nu ska den där stora mjuka magen bort från min kropp, mitt nyårslöfte är att gå ner 15kg detta år, då är ja nere i samma vikt som när ja träffa Fredrik.
Startvikt: 65kg..
Nån som har nåt bra tips på dieter eller liknande som funkar?? säg till.. =)
Imorgon är det dax för TATTOO!! Gu vad jag har längtar, ska fylla i drakarna och fixa till ena klockan, sen får vi se om ja hinner med nåt mer..
Att de ska ta sån tid, är ju en evighet kvar tills den är klar, vet inte riktigt vad jag ska ha mer, ska iaf ha en till lotusblomma, körsbärsblommor, sen vet ja inte om ja ska ha nån rosett eller nåt, en prinskrona och en prinsesskrona kanske?
Fenixfåglar är fina oxå, jag har ju en koi fish mitt i allt så nåt mer japanskt kanske skulle passa..?
Har idétorka..
Ella & Birk är sjuka, förkylda och ögonfluss :( men det är på bättringsvägen som tur är..
På onsdag ska vi på föräldraträff på öppna förskolan :) Hoppas Birk är frisk tills dess, eller nu snorar han ju typ bara lite..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!



Får man nyfiket fråga hur ni lyckades få så bra rabatt på onepiecen. Är riktigt intresserad men tycker den är lite dyr i "orginal"pris...

2011-01-15 @ 09:56:26

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback