Lindas Lycka!

Ja, igår åkte vi till en liten butik som heter så...Lindas Lycka, jätte fina saker hade hon och bra priser, åk gärna dit..
Klicka HÄR så kommer ni till hennes hemsida..
Vi köpte två lampskärmar och två trähästar med hjul som jag tänkta ha som prydnad i barnens rum =), bild kommer när vi flyttat då jag har packat ner dom inför flytten..
Vi gjorde oss ett besök på Hus No4 då dom har öppnat igen, åh så mycket fint!!
Vi köpte oss en låda som de står Medicin på, lite rolig tycker jag, då har vi lite koll på allt sånt, hihi..
Har beställt tygprover på vitt konstskinn som jag tänkte klä dom nya stolarna i, vad tror ni om det eller blir de lätt förstört när man sitter på det?
Nu e de ju nån ful beige tygdyna på..

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback