Egen säng...

Sen i Fredags har Ella sovit i säng nästan hela natten, hon har kommit en gång på natten men då har vi kunnat bära in henne igen, då har hon stannat tills på morgonen =)
Men inatt sov hon heeeeela natten i sin säng, såå duktig!
Jag blir så stolt över min lilla prinsessa som nu är en stor tjej!
Hon var jätte trött imorse och ville inte alls gå till dagis, men tillslut så kom de upp en liten zombie..
Hon hade inte kissat något under natten heller, så hon gick direkt på toa och kissade... såå duktig!
Idag var vi även på banken för att prata om hur vi ska lägga upp våra lån,  shit vad jag längtar nu!!!
42 dagar kvar till flytt! ;)
Nu ska jag starta en tvätt och sen skulle jag behöva STÄDA!....orka? kanske...

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback