Blekt håret...

Igår fick Fredrik bleka håret på mig, han kan allt min gubbe..., tihi..
Jag blev jätte nöjd, vill ju vara fin nu när vi ska ut o resa.. ;)
Vi har sålt våran bänk i hallen, vi har ingen bra plats för den i huset så då va de lika bra att sälja den, i veckan blir vi nog av med köksbordet oxå, sen måste vi in till Örebro för att hämta de nya.
Skulle behöva vinna lite pengar på triss oxå, e ju så mycket man vill ha!!!
Idag har vi iaf lämnat Sigge hos morsan, vi åkte även och hälsade på hos min far, blev bjudna på semlor =)
Nu ska vi ta oss ett varmt bad och sen ska det städas och packas...ska även försöka hinna rensa lite på Ellas rum, hon har ju sååå mycket saker och leker inte ens med hälften..
Imorn smäller det!!
Fan va roligt vi ska ha!!!
Wiiihooo!!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback