Sjuk... :(

Min lilla kille är sååå förkyld, eller han har nåt virus isf... (det var vad läkaren sa)
Han är jätte snorig, hostar så han kräks, han har haft feber i flera dagar men nu är han feberfri så förhoppningsvis är han på bättringsvägen.
Vi ger honom vätskeersättning då han knappt har kissat och det är ju väldigt farligt om han skulle bli uttorkad.
Han får ju inte behålla så mkt av maten han äter :/
-Birk sitter i pappas knä och väntar på farbror doktor..
.
.
Nu är det 10 dagar kvar till flytt!, Herregud vad jag längtar, de e fan riktigt jobbigt att bara vänta o vänta....o vänta!
Ska packa lite mer i veckan och sen köra bort Ellas leksaker nästa helg så de går lite fortare den 23e
Det ska bli så roligt, så skönt att vi bara kan flytta in, allt är ju så fint!
Men Ella ska få samma fondvägg som hon har här.
Tapeten kommer från Midbec, Keek-a-boo, jag tycker den är så himla fin, den passar henne vilken ålder hon än är i.. Birks tapet är dock ngen "barn" tapet, den hade ja nog inte valt själv i hans rum (men den är fin) men eftersom att den ändå är turkos så får den sitta. :)
.
.
6 februari var Birk så söt och sa MAMMA för första gången, han började att säga maaaammmmaamamamamammamma, men jag tar de som att han sa mamma, de värmde i hjärtat :)
Jag har försökt ta lite bilder på mina barn men de e inte så lätt, eller Birk går ju ganska bra men Ella hon gömmer sej eller kollar bort så fort man tar fram kameran...
Imorgon är det alla ♥ dag, jag har dock redan fått min present av älsklingen, det var nämligen så att jag sa att ja skulle åka till mia&co igår, men de tyckte inte Fredrik för att han kanske hade köpt något där till mig (han var där på massage i fredags) haha, så jag fick presenten igår och det var ett jättefint & tecken som de står Du & Jag på... så gulligt..
Nu skulle jag bara vilja vinna en miljon så jag kunde köpa all fin inredning jag vill ha och sen betala av våra lån.. men drömma kan man ju alltid göra ;)
Funderar på att ha något homeparty sen när vi flyttat men vet inte vad..., vad vill ni gå på?
.
Några förslag.
.
.
-Har ni andra förslag så säg till.. ;)
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback