Playdate!

Idag har Emma och hennes söta Linnéa varit här på besök, jätte trevligt!
Birk skulle dock sova extra länge bara för de, men dom hann ju leka en liten stund, hihi.
Vi MÅSTE försöka träffas lite oftare..
Vi fikade på en annanspaj och iskaffe... det var riktigt gott!
Sigge var självklart med och skulle vara i rampljuset heeeela tiden ;) hihi
Jag har blivit väldigt förtjust i dessa Tilda Änglarna, så himla fina och jisses vad mycket jobb det måste vara, jag skulle aldrig ens försöka...haha!
Men är man kreativ och tycker om att sy och pyssla så är de nog nemas problemas.. =)
Hittade en blogg där en tjej gör jättefina änglar, prinsessor, kuddar osv.. besök NettansPyssel och njut av allt de vackra..♥
Snart kommer min kära sambo hem, alltid lika trevligt...♥
På tal om annat, den där lyktan jag beställde, jag var bara tvungen att beställa en liten också...sååå fin!
Längtar tills dom kommer... dom är köpta på NogaUtvalt..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej

Du undrade om priser på mina änglar. Det är lite olika beroende på modell.

Priserna ligger från 350:- till 650:-.

T ex så kostar en go'nattängel (sån som jag lottar ut) 400:-.



Välkommen tillbaka! Mvh Malin

2011-02-03 @ 17:49:24
URL: http://ebbasanglar.blogspot.com/
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

Så söta de är!!



Ska snart fixa din text! Kramar

2011-02-04 @ 23:14:41
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback