Loppis med systeryster..

Jag, syrran och Birk åkte iväg på loppis imorse, men fy va mycket skit folk säljer... jisses amalia!
Jag köpte iaf en fin tröja till Birk för 25kr
Sen tog vi oss en tur till stan, shoppa shoppa shoppa!!! nä de blev inget där heller direkt, köpte dagisvantar till Birk som han kan ha nästa år, 20kr och en dregglis för 10kr =) så de blev en billig shoppingtur...
...........
...........
Igår var vi barnvakt åt Zedric, han hade fått vattenkoppor så då kunde han ju inte vara på dagis när mamma o pappa jobba, så Ella och Zedric hade jätte skoj, hoppas mina kiddos får de nu så dom har de gjort sen.
Ella och Zedric badar (jag hade nyss tvättat Ellas hår och de e INTE populärt, snabbt på med en handduk så blir hon glad igen) hihi
Sen tog dom sej en varsin låda och satte sig framför tvn.. vilka idéer.. =)
.............
............
Jag var inne på Hus No4 här om dagen och tänkte köpa två snödroppar i glas men precis innan ja kom så blev ALLA sålda och nu vet hon inte om hon kan få hem fler, ja hoppas hon kan det för dom kommer passa perfekt på våran hylla vi ska ha i hallen sen...
2,5 vecka kvar nu till flytt, shit vad vi längtar..
Nu ska jag styra upp lite mat tills min käre sambo kommer hem, jag är sååå hungrig!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback