Vadå trött?!

Igår jobbade jag och sen åkte jag och gymma direkt efter, kom hem vid 19:30, då sov ungarna och jag och Fredrik satt i soffan som två zombies..klockan 20:30 gick vi och la oss! Det har nog aldrig hänt förut, men jag har dock inte sovit så bra, jag har drömt massa konstigt.
Typ...vi var i Degerfors i den gamla guld affären för vi skulle kolla på vigselringar, Fredrik hitta en i vitt guld som han gilla, men den passa ju Inge fint ihop med våra guldringar tyckte jag.. Iallafall så åkte vi och mitt i allt hamna vi på en fest och där gjorde han slut för att jag inte ville ha den där ringen, haha! Ja, helt sjukt var det..
När vi väl vakna imorse var vi jättetrötta, mer än vanligt... Fredrik mår Inge bra heller :/ trodde jag skulle få vara pigg...men näää..
Jag har nyss lämnat mina älsklingar på dagis då det är ännu en jobbkväll för mig :) jag börjar klockan 14 så jag och Sigge har lagt oss i sängen... Gött!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback