Brudklänning

Jag var ju på bröllopspalatset i Degerfors här om dagen, åh vad mycket fint!!
Men jag provade inga eftersom  att jag har "lingon veckan" kändes inte helt bekvämt att prova massa stora vita klänningar då.
Men jag tror redan jag hittat en favorit, men jag har bara sett en bild, ska i vilket fall som helst åka ner nån dag och prova massor av klänningar för det gör man ju bara en gång i livet ;)
.
Jag har hittat ett irländskt företag som gör görsnygga klänningar
Special Day

.
.
Dessa i VITT förstås..
Sååå fina!!
Men vad är snyggast?
Knappar eller snörning?
.
Just det, jag kollade upp vad tårta kostade på Ica Maxi, 30kr biten bara.. så en tårta för 50 pers blir att kosta 1500kr! skitbra ju!
Smörgåstårta blir ju inte heller så dyrt.. =)

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback