renovering

Nu har vi äntligen börjat greja i Ellas rum, väggarna är vita så nu väntar vi bara på att Janne ska komma och tapetsera :)
Sen ska Ella få en ny säng, vi har hittat en jättefin och praktisk säng.
Det är en enkelsäng med sänglåda under och även två lådor med förvaring. Perfekt!
Tycker detta är skitkul!
Idag kom även det som jag har besällt från Living and Room, eller en del utav det kom.
Rosa kudde & filt
.
amor vincit omnia i aluminium
.
Det kommer bli så FINT!
.
Sen funderar jag på att sälja Ellas lilla rosa soffa och köpa en stor fotölj istället, vi får se.
Ellas soffa kommer isf att säljas för 700kr
Eller byte mot en vit eller rosa Ektorp fotölj.
Visst är den söt ;) hihi
.
Igår köpte jag ett bord till Birk, bara sådär!
En kompis sålde sin sons Micki bord väldigt billigt så då var det ju svårt att motstå..hehe
Sen får vi se när vi ska börja med Birks rum, vet inte riktigt hur jag vill ha det där ännu... nån som har nåt bra tips på barntapeter? inte för rörigt bara..
Nu ska jag åka iväg och hämta min lilla prinsessa ♥

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback