Vårjackor...

Jag har ju äntligen hittat en vårjacka till Ella, jag ville ju ha en lite "finare" jacka, alla som jag hitta på stan var mer "sport jackor"
H&M hade en fin på nätet men den var slut i hennes storlek, fanns en annan men den prova ja på stan och den var lite kort i modellen..men ja vet inte, tycker rosa är fint..
Jag köpte tillslut en jacka på Lekerstugan i Degerfors. men jag kan lämna tillbaka den senast fredag...måste fundera lite, haha! tror nog att ja köper den rosa iaf... och Fredrik hitta sig ett par vårskor på SkoHjalmar!
-Denna jackan köpte jag...↑
.
- Men jag tycker denna är finare i färgen...
.
Själv så köpte jag en jacka på H&M, jag älskar den verkligen.. jag hade även sån tur som fick betala 199kr för den (kostar annars 399kr) just den röda jackan var nersatt då dom inte skulle hem nåt mer av den..
.
Fick se en bild på filten och kuddarna som Ella ska ha i sin soffa.
Sååååå FINT!
.
-Den söta lilla soffan som Ella har fått.. =)
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns en jättefin Parkas på HM i rosa. Kolla in deras hemsida. Sista bilden. Finns i rosa samt grönt. Jättefin på. Lite Odd Molly modell om du gillar det:) 349 kr

2011-04-05 @ 08:51:17
Postat av: Carro

Den rosa köpte jag till Ebba, tyckte den var sååå söt =)

2011-04-06 @ 13:36:53
URL: http://birribam.blogg.se/
Postat av: Marina

1. den jackan var ju tyvärr slut i rosa :/ men tack ändå =)



Carro. javisst är den fin!! får se va de blir :) min lilla dam e ju såååå envis och ska just nu bestämma vilka kläder hon ska ha o inte....lite jobbigt faktiskt..haha

2011-04-06 @ 13:39:55

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback