massa gött!..

Nu har vi lagat två rätter ifrån Linas Matkasse och jisses vilken god mat!
Igår gjorde vi en fisksoppa,  det var den godaste soppan jag käkat, mums! =)
Nu till lunch gjorde vi kyckling med solrosparmesanströssel och spagetti.
Jätte gott!!
Så detta ska vi fortsätta med, men vi pausade nästa leverans då det ändå kostar 749kr och vi har ganska dåligt med pengar (vi kan ju äta billigare) och detta är ju bara 5 måltider.
Men vi ska unna oss lite vardagslyx sen ;)
.
Nu ska jag göra mig iordning, sen ska vi åka till Degerfors för att lämna tillbaka Ellas jacka.
Lite tråkigt, den var ju så fin men hon typ hata den och jag har köpt en billigare.
Sen har ja hittat en röd, liknande min på ellos.se, de e ju de ända hon tjatat om att hon vill ha en sån jacka som mamma har... vad gör man inte för sina älskade barn ♥
.
Saknar min lilla tjej, tur att det snart är fredag.
Och imorgon är de dax för Sigge att bli opererad, hoppas de går bra.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback