Linas Matkasse

För ett tag sedan vann jag en pöse full i käk från Linas Matkasse....
...igår kom den hem, en göbbe kom o knacka på dörra och så mycket nyttigheter de va i denna, så mycket grönsaker har ja nog aldrig haft hemma, haha!
Dähära ska bli spännande =)
Ikväll ska vi göra receptet på fisksoppan..
.
Vi har pausat dom kommande leveranserna nu under vår/sommar då grillen kommer vara tänd, men de e nog jävligt gött att ha detta i höst/vinter..
.
.
Nu till dessa vårjackor igen, jag lämnar nog tillbaka den lila och skiter i den rosa för jag buda hem en jacka på tradera, den är från H&M, jag var sugen på den förra året, jag gillar den skarpt, vet inte varför men den e härlig.. inte alls så snygg som dom andra jag hittat med den kosta 104kr med frakt och denna kan hon ha både hemma och på dagis..
-Jag och min beslutsångest....blir fan trött på mig själv ibland.
Skulle vilja ha båda...men snålOve i mig säger att de blir alldeles för dyrt
.
Igår hade jag Ann-Sofie och Thor på besök, alltid lika trevligt.
Ann-Sofie e en sån härlig och naturlig människa, hon har en förklaring på de mesta och är alltid så lugn och glad, sen är jag så imponerad av vilken bra och fantastisk mamma hon är, Thor har tur som fick just henne som mamma. =)
Är iaf väldigt glad över att vi har träffats och börjat umgås, riktiga vänner är svåra att hitta...
- hennes göbbe lagar väldigt bra mat även, de e ju ingen nackdel precis...haha
.
Precis när dom skulle åka hem kom min käre man hem, vilken glad överraskning =) en blomma fick jag även ♥
Svärfar skulle visst titta förbi, han hade även med sig en dam ;) mycket trevligt, vi fikade och tjöta, sen nån dag ska han komma och tapetsera i Ellas rum :)
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback