Kinamuren

Igår blev det ett besök på Kinamuren tesammans med min kusin Robin och hans sambo Marie, no kiddos så det var bara vi... rätt gött faktiskt, de händer ju inte så ofta.
Birk var hemma hos sin moster men hon börjar allt bli trött på att ha honom, inte för att de varit så mkt men hon tycker visst det är jobbigt och hon känner sig låst, så vem har vi nu som barnvakt när de kniper?...jo,..ingen!
Men trevligt hade vi och mätta blev vi oxå..
Robin gilla efterrätten lite extra mycket tror ja..., här har han sesådär 4st friterade bananer, massa choklad/vanilj och jordgubbsglass, godis och frukt...inga fel!
Själv e ja helt förälskad i jordnötssåsen dom har där borta, sååååå god!! yummi!!
Tur att våra gubbar kommer med såna där bra idéer ibland =)
.
Det jag beställt från SuperNova var inte klart så jag får hämta det i veckan....SUCK!, längtar ju sååå... men snart har jag det hemma.
Väntar även på att Ellas gardin som jag beställt ska bli klar.
Hennes rum kommer bli så fint, Birks oxå såklart.
.
På Lördag ska jag och syrran ha loppis på FOLKETS HUS, kom dit!!!
Lördag 9/4 kl. 10-14
.
Den 20 april ska jag äntligen få tatuera mig igen, jag längtar såååå mycket, ska då börja med min fenix fågel =)
.
Syrran har blivit sugen på hus, spännande att se vart dom hamnar, dom ska visst titta på några stycken..
Kan ju hoppas att de blir en kid där snart oxå men de dröjer nog..tyvärr..
Men en av Fredriks bästa vänner ska snart få bebis så då får man ju snosa lite, hihi.. gu så mysigt..
.
Nu ska jag inta dagens första iskaffe och sen vettefan va man ska hitta på....de e ju Söndag!...städa?
.

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback