Premiär i matstolen =)

Våran lille prins har nu börjat kunna sitta i sin matstol :) stora killen!! hihi
Men självklart får vi ha en kudde som stöd..
Idag fick han sin 3 månaders spruta, det gick jätte bra!
Nu väger han 7145g och är 64cm lång.
Har nyss haft besök av Ann-Sofie och lille Thor, vi har fikat och pratat och myst med våra små hjärtan :) Ella skulle visa alla sina leksaker och sen ville hon läsa en saga.
Birk sover just nu och Ella kollar på tv.
Igår fick vi besök av min kusin Robin och hans familj.
Ella och Isidor leker jätte bra tillsammans :)
Vi käka god mat och söla lite skit, trevligt!
Vi var ju hemma hos dom i förrgår, käka tacos och spela lite tv-spel..
Dom har ju precis köpt ett hus i Degerfors, herregud va sugna vi är på hus.. börjat kika lite smått, vi måste ju flytta nån gång med tanke på att vi bara har en 3:a, funkar ju så länge barnen är små men vi börjar redan känna att det är lite trångt, men jag ÄLSKAR ju våran lägenhet, trivs sjukt bra här!
Men de får bli ett hus med minst 5 rum (ifall det skulle bli en bäbis till i framtiden)
Nu ska jag passa på att vika lite tvätt och plocka lite innan min söta bäbis vaknar :)
-snart kommer kärleken hem...Åh vad jag älskar diiiig babe!!
- Ella & Birk...älskar er mina små hjärtan!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback