.: Plockat svamp och lite till :.

Denna veckan har varit mycket trevlig, i måndags var vi på öppna förskolan en sväng :) Ella leker som bara den med alla barnen, hon lägger pussel, målar, bygger koja och mycket mer.. så roligt att se! Sen kommer hon och pussar lite på lillebror också. =)
På tisdagen hade vi en dejt med Alexandra och Björn och deras söta lilla Lea, vi käka god plankstek på Colloseo.
Sen åkte vi hem till oss då Björn fixa så vi fick tillbaka vårat varmvatten i badrummet, det var nåt som var trasigt och som tur e så är han rörmockare :) hihi
På onsdagen träffades vi igen för att plocka lite kantareller, vi åkte ut till en skog mot Nora, vi hitta mest trattisar men Fredrik och Birk hitta några stora kantarller....mmm så gött!!
Ella fick vara hemma hos morfar, dom hade lekt och målat så hon visa sina teckningar när vi kom för att hämta henne, hihi..
När vi kom hem rensa vi och stekte alla kantareller och herreguuud vad gott det var...Ella ville inte smaka..
Älsklingen har jobbat jätte mycket hela sommaren men snart så blir de lite lugnare på jobbet så då kan han vara hemma mer, ska bli så skönt! Vi hinner ju knappt ses, på morgonen e ja ju typ i koma, haha... på kvällen e ja också jätte trött.. men lite mys hinner vi allt med ;)
Imöra ska vi äntligen åka på våran resa till Helsingfors, Ella har pratat och längtat så efter att få åka med båten så det ska bli jättekul!! Båten åker från Sthlm vid 17 tiden och sen har vi en heldag i Helsinfors på Måndag, då ska vi till ett ställe som heter SeaLife, spännande... sen kommer vi hem på Tisdag eftermiddag, Båter går i land vid 10 på förmiddagen.
Sigge ska få vara hos min mamma under tiden vi är borta, så hon kommer snart och hämtar honom =)
Och efter denna resa ska jag nog köra igång med en Cambridgekur, måste ner i vikt nu för fy vad jobbigt det är att se ut som en vandrande val... inga kläder passar ju, förutom mysbyxor och vissa leggings...kul kul....INTE!!
Sen så fort vi har lite mer pengar ska jag göra en bröstoperation, synd att de ska vara så himla dyrt bara :/ men e väl tur de så att man verkligen tänker igenom sitt beslut..
Jag och kathleen har börjat sola en del också, jätte skönt! men jag gör de mest för mina bristningar, har fått för mig att dom kan blekna lite av solning och sen gör de ju niget om man blir lite brun (eller röd)...hehe
Men jag kan bara sola ett par gånger till för den 15 september blir de tattoo!!.. äntligen ska jag börja med min sleeve!
När Fredrik kommer hem från jobbet tar vi oss en tur till Filipstad, är ju marken där ;)
Förra helgen var vi ju på Noramarken och där köpte vi två snygga tavlor som ska sitta i barnens rum och Ella fick en stor Hello Kitty ballong.. =)
Ha en underbar dag alla ni!!


Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback