Hus!?

Nu är vi riktigt sugna på hus, fast jag kan tänka mig att bo här ett tag till (jag älskar ju våran lägenhet och den e ju precis nyrenoverad) men Fredrik är väldigt på nu, tihi :) Och det vore ju väldigt kul med ett hus, samt väldigt mycket jobb..

Vi hitta ett fint hus som vi tänkt kolla på men det fanns redan köpare på det så det var lite synd, hade varit kul att kika iaf..
Men ska kolla på ett annat hus, inget vi vill ha tror ja men alltid kul att kolla..
Vi ska absolut inte ha bråttom, jag har "impuls köpt" ett hus förut och de lär jag aldrig mer göra om, aldrig mer ett 2-plans hus med källare..och stor tomt med massa rabatter...fi fan! Ett 1-planshus med lättskött tomt...-Ja tack!
Ikväll kommer Andreas & Becca på besök, då tänkte jag bjussa på lite varm smörgåstårta med en sallad till, enkelt och gott!
Sen blir de väl att kika på Idol :)
Har haft Kathleen här hela förmiddagen, sen hon börja jobba på anstalten hinner vi inte ses så mycket så de finns allt mycket att prata om när vi ses ;) hihi..
Men jag har ju inte heller direkt tid när jag jobbar, är ju så.. när man slutat jobbet ska man hämta ungar, laga mat, lägga ungar, mysa med gubben och sen e de kvällen så finns varken tid eller ork till vänner känns de som, är ju fullt upp ändå.. men ibland får man allt försöka ta sig i kragen och hitta på nåt :)
Just nu är jag ju mammaledig så då har jag ju all tid i världen.. ska hem till Victoria en sväng imorgon förmiddag, kul att träffa henne och lilla söta Emilia :)
Nu ska jag turbo städa lite, städa förut men av nån anledning är alla saker framme igen...., Hhmmm.. men så är det, ska strax börja med maten också så att den är klar tills älsklingen och dom andra kommer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smörgåstårtan ser underbart god ut. Har du lust att lägga ut receptet tro:)???

2010-10-05 @ 12:32:32

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback