1 ÅR

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 1 år =) Det har hänt ganska så mycket under vårat första år, hihi..
Vi har redan en son som är 2,5 månad och vi är förlovade...och jag är så jävla lycklig!!!
Jag Älskar min Fredrik så otroligt mycket!
Detta har varit en bra start på vårat långa liv tillsammans.
-Älsklingen överraskade mig med ett presentkort till en nagelförlängning med fransk manikyr och sen fick jag ett jätte fint smycke som man delar på (en sol och en måne) så sött... Sen blev det en underbart god middag tillsammans, blev även bjudna på glass när vi var på restaurangen...hihi.., så gott!
Lika Nykära Nu Som För Ett År Sen.. puss puss
KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Jenny - Mamma till Alde

söta ni är! Säg till om jag ska lägga in nåt nytt eller annat kort. Om du har från mobilen så får det inte bara va suddig=)



TACK! Kramar

2010-09-11 @ 22:09:01
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Emeli - Mamma till Nathalie

Hej hej. Hat precis hittat hit.Men jag förstår inte riktigt en sak. Nu har bara varit tillsammans 1 år men har 2 barn?

2010-09-12 @ 21:30:28
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ella är inte Fredriks dotter, Marina har bara valt att formulera det så. Ellas pappa heter Johan och är delaktig i hennes liv lika mycket som Marina. Infekterad separation så hon önskar väll att Fredrik vore dotterns pappa. Personligen tycker jag att det är elakt att skriva på det sättet hon gör. Men sådan är hon.

2010-09-14 @ 01:36:23
Postat av: Maja

Jag tycker att det är fint av Fredrik att behandla Ella som sin egen dotter.( för mig en självklarhet) Det är viktigt för Ella att känna sig lika delaktig och värdefull i familjen som Birk. Jag har själv separerade föräldrar sedan jag var väldigt liten och har alltid varit sårad över att inte känna mig som en i familjen hemma hos min pappa. Min styvpappa däremot har behandlat mig mer som sin dotter än min biologiska någonsin gjort. Han finns där och har alltid gjort, precis som Fredrik för Ella. Det betyder inte att Fredrik försöker ersätta Johan. Utan bara älska henne på det sättet hon är värd. Man kan inte bli älskad av för många. Fredrik och Marina gör precis så som jag skulle gjort. Behandlar barnet med all den kärlek och värdighet hon behöver och är värd. Är övertygad om att Ella kommer vara tacksam när hon blir vuxen med.

Det enda Johan behöver göra är att likaså finnas där för henne och älska henne lika mycket. Hon behöver honom lika mycket för det.( och det gör han säkert)

Ella är bara en extra lyckligt lottad flicka som fått yttligare en människa i hennes liv som älskar henne. Var glad för hennes skull.

Ni gör det enda rätta.

Puss och Kram

2010-09-18 @ 13:16:56
URL: http://www.marianadotcom.blogspot.com
Postat av: Marina

Tack gumman...de värmde i våra hjärtan <3

kramar!!

2010-09-18 @ 20:24:57
URL: http://marinastendahl.blogg.se/

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback