Ullared!?

Åh vad sugen jag är på att åka till Ullared!!
Vi tänkte åka med Andreas & Becca men dom kan inte förens i November och då har vi typ fullt upp och Fredrik får inte ledigt från jobbet :/ Vi har ju två heldagar med tattoo inbokat, klipptid och sen är de ju Birks dop, sen kan vi ju bara åka varannan vecka eftersom att jag tar inte med mig EllaBUS till Gekås..
Så vi kolla igenom almanackan imorse så de verkar som att vi redan åker på onsdag =) alltså, de e bara 3 dagar kvar, wooohooo!!! känner mig som ett litet barn på julafton.. hihi
Men man hade ju önskat att vi hade lite mer pangar bara, brukar ju kosta en del när man åker till Gekås.
Tänkte köpa alla julklappar så det är klart, ska bara köpa till barnen i år och Fredrik såklart!, blir ju så dyrt att köpa till alla, funkar inte..
Syrran o hennes kille är där idag, roligt!
Vi var på Kinamuren i Örebro och käka igår, fi fan va gott det är!! mätta som svin var vi när vi åkte hem...ujuj.. :)
Har grubblat bra länge över vad jag ska ge Fredrik när han fyller 30? förslag? han önskar sig ju inget så det är jätte svårt... men nåt lär de ju bli ;)
Dax att dra igång med tvätten....skulle behöva storstäda oxå...jippi! men det är ju så skönt att ha det rent och fräscht hemma =)

Kommentarer

Kommentera nedan
Observera detta innan du skriver:


- Inga elakheter
- Inget spammande
- Reklam undanbedes
- Du är aldrig anonym på Internet


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback